EVA, EEN VEILIGE EN EFFICIËNTE THERAPIE BIJ INTIMITEITSPROBLEMEN

Intimiteitsproblemen, blijf er niet mee lopen

Vrouwen kunnen na een zwangerschap of met het verstrijken van de jaren last krijgen van lichamelijke klachten die hun seksuele beleving verstoren. Dat kan gaan van vaginale droogheid of irritatie en urineverlies tot zelfs pijn bij het vrijen. Het zijn symptomen die een negatieve weerslag hebben op het globale gevoel van welbevinden van elke vrouw.

intimiteitsproblemen
fertiliteitsproblemen
Dokter Buyse K.E.J.

Ook voor deze problematiek ben ik uw vertrouwenspersoon. Intimiteit is immers belangrijk in ieders leven en op elke leeftijd. Ik nodig u uit om in alle discretie over uw klachten te spreken. Meer nog: ik moedig u aan, want voor alle bovenstaande problemen bestaat een oplossing onder de vorm van een nieuwe therapie die in de wetenschappelijke wereld zijn doeltreffendheid al bewezen heeft.

Eva, een zachte en doeltreffende therapie voor een bevredigend seksleven

Eva maakt gebruik van een nieuwe technologie – de dynamic quadripolar radiofrequency – die de bloedsomloop in de vaginale weefsels stimuleert en de hydratatie bevordert. Het is een therapie die uitgevoerd wordt zonder verdoving en vandaar dus tijdens een gewone consultatie kan plaatsvinden. De behandeling is volledig veilig en pijnloos. U kan meteen na de therapie weer naar huis en zal de positieve effecten van de EVA-therapie snel ondervinden.

Ondervindt u problemen in uw seksleven en gaat u intimiteit met uw partner uit de weg? Spreek erover met uw arts: de EVA-therapie kan een oplossing bieden.k.